2011. március 14., hétfő

Lemon-Orange curd




lemon curd
4 tojás
20 deka cukor
4 citrom
10 deka vaj.

A tojást kikeverem a porcukorral, beleteszem a citromok (lemosott) reszelt héját a négy citrom kifacsart levét. Gőz felett folyamatosan kavargatva besűrítem majd a tűzről levéve hozzáteszem a vajat.
 Mikor kihűlt beleturmixolok fél kiló túrót, tejfölt, tejszínt vagy mascarpone-t.

Orange curd

undefined

undefined


A lemon curd sikerére való tekintettel...

Régóta terveztem elkészíteni! Nagggyon finom lett!
Aki nem szereti a túl savanyút annak ideális!

3 kicsi narancs leve és héja 1 citrom leve 20 deka cukor 4 tojás 10 deka vaj

Vízgőz felett besűrítem a narancs levét a cukorral és a tojásokkal, majd a tűzről levéve hozzá keverem a vajat!

Kiváló süti töltelék! Össze lehet keverni, tejföllel, sajtkrémmel, túróval! :)

Én Rebus almás tortamaradékára locsoltam és úgy kanalaztam... :)

Másnap bekevertem tejföllel és háztartási kekszre kentem, rá egy újabb réteg keksz, majd egy réteg vaníliás cukorral kikevert tejföl. Egy éjszakára hűtőbe tettem, végül szeletelés előtt meghintettem kakaóval.

Érdemes kipróbálni.
undefined

undefined

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése