2012. február 20., hétfő

Angyaltorta

...egy kis angyalnak, keresztelőre.















Ez eddig a legkedvesebb tortám. Kívül-belül olyan lett amilyennek terveztem.
Szép is lett meg finom is, így teljesen meg vagyok vele elégedve. A burkolat házi fondant. Belül vaniliás piskóta szedres krémmel. A krém pont olyan színű lett mint  mint a külső festés.

Egy üveg szedret (lehet fagyasztott is) elfeleztem. Feltettem kb 4 deci tejet forrni, egy deciben elkevertem egy kis vaniliás cukrot, csipet sót, és két púpos evőkanál keményítőt. A foró tejbe belekevertem a fél üveg szedret. Ez egy kicsit összekapja de nem kell vele foglalkozni. Mikor forr belekevertem a keményítős tejet. Egy fé kocka vajat kikevertem négy púpos kanál porcukorral. A langyosra hűtött szedres pudingot kanalanként hozzáadtam míg folyamatosan kevertem géppel.

A tortalapot félbevágtam megkentem mindkét vágott felét a maradék pépesített szederrel. Erre kentem a pudingos-szedres krémet, majd rákerült a másik fél tészta. Kívül is átkentem a szedres krémmel csak előbb átpaszíroztam egy teaszűrőn, hogy a magok ne zavarják a burkolást.


A tészta recepttel még jövök...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése