2012. június 30., szombat

Első esküvői tortám

Megérkeztek a képek postán.

Sajnos az én fényképezőm tönkre ment ezért kellett ennyit várni.

Aranyló papírtól Bea jóvoltából aznapra kész lett az én kedvemért két papírállvány. Így ezekkel kiegészítve a három állvány épp elégnek bizonyult.
Nézzetek be az Aranyló papír oldalra gyönyörű termékeik vannak és még rengeteg tervük megvalósításra vár! :)


Aznap tetőzött a hőség én pedig rengeteg tapasztalattal gazdagodtam.

Elvileg a burkolt tortát már nem szabad burkolás után a hűtőbe tenni mert megizzad.
Nos ilyen hőségben teljesen mindegy. Izzad így is úgy is. Viszont ha betettem volna nem roskadt volna össze. Legközelebb beteszem.


Legközelebb a tölteléket is jobban átgondolom és az időjáráshoz igazítom. A dobostorta krém  nem bizonyult a legjobb választásnak. (Finomnak nagyon finom volt. fehér és keserű csokival is elkészítettem. A fehér csokis rétegbe tettem szederszemeket is és maga a piskóta is szedres volt.)

Legközelebb nem teszek bele ennyi krémet sem. A design cukrászdák tortáiban jóformán krém sincs.

Legközelebb...

Azért a párnak tetszett csak én őszültem bele a projektbe.


Az alábbi montázson látszik a meghívó amihez a tortát készítettem. A meghívó Szalai Szilvia grafikus alkotása.




 Kekszeket is készítettem pecsételt madaras, monogramos dísszel.



 A csúcsdíszt egy héttel korábban elkészítettem, de még így is hajlott. (azóta beszereztem cmc port)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése