2012. augusztus 13., hétfő

ezt is kipróbáltam

Szomszédasszony megkért, hogy fessek micimackót az egyik tortájára.

Így sikerült.



...közben meg vívódom, hogy kell-e ezzel nekem foglalkoznom egyáltalán....
.




Az eredeti Micimackó rajzokat sokkal jobban szeretem, sokkal szerethetőbb, kedvesebb figurák. Most is elgondolkodtam, hogy azokból válogatok, de végül nem mertem mert nem ismertem a megrendelőt. Majd legközelebb kipróbálom.

Az alábbi linken lehet olvasni Micimackó igaz, ámbár viszontagságos történetét, Milnétől Shepard-on át Disney-ig.

 olyan tüneményesek ezek a rajzok!













3 megjegyzés:

  1. Itt is meg kell dicsérnem: szép lett. Profi munka!

    Reagálás az utolsó gondolatra: mivel?

    VálaszTörlés
  2. Úgy egyáltalán a tortázással... nem tudom. Bizonytalan vagyok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagy úgy. Ha szereted, ha azt érzed van hova fejlődnöd,akkor érdemes. Már csak az a kérdés, hogy hobbi vagy hobbinak nevezett pénzkeresetre gondolsz-e.
      Én gyerekek és munka mellett nem vállalom be a tortakészítést, nálam ez abszolút hobbi, csak belső fogyasztásra (rokonoknak, barátoknak ajándékba) készülnek a torták. Rengeteg technikai fogás van, amit ki szeretnék még próbálni, úgyhogy a torta mindig ezekhez igazodik. Ha zsinórban kellene a tortákat gyártanom, ezekre nem lenne időm, valószínű meg is utálnám. Kétszer-háromszor ugyanaz már nem okoz örömet.S arra sem vagyok képes, hogy egy hétvégére több tortát is elkészítsek.Annál vannak fontosabb dolgok is az életemben.
      Segítettem?

      Törlés