2012. szeptember 29., szombat

Kicsi párnás menyasszonyi tortám.

Barátaim kérték egy rokon esküvőjére. Sajnos eléggé kapkodósra sikeredett a vége. Most épp zötyög Budapest felé a vonaton, de épphogy elértük. A fa lap szélére már nem is tudtam feltenni a szaténszalagot. Előző nap betöltött krémem nem dermedt meg, mást kellett kitalálni, a puffasztottrizses próbálkozásom sem sikerült... a felső emelet kekszmassza, az alsó narancsos piskóta, narancs krémmel töltve.
Mikor reggel feltettem a figurákat letörött a kezük, sokat kínlódtam és idegeskedtem, azért remélem jobban már nem rongálódik meg a vonatút alatt... A figurákat amúgy próbáltam kicsit hasonlóvá tenni a párhoz amennyire a marcipánfigura téma ezt megengedi.


A fotók meg tiszta homályosak nem látszik rajtuk semmi. (áronka tegnap fotózott és összefogdosta maszatos kézzel az objektívet)
Talán majd az esküvőről kapok jobb képeket.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése