2013. május 3., péntek

Bandi cincértortája






Egy kicsit bogaras a kicsi fiam, ez volt az álma. Nagy sikert aratott az óvodában igaz volt olyan kislány aki nem akarta megkóstolni. Pedig finom, tejszines meggyes töltelékkel volt kakaós és sima piskótával vegyesen.







Elkészítése nem volt bonyolult most készítettem pár fotót de lehetett volna többet is csak valahogy a készítés hevében elfelejtem! :)

Sima és kakaós piskótát sütöttem ezeket töltöttem be felváltva rétegezve a piskótákat tejszines meggyes krémmel. Hosszúkás téglatest szerű forma volt. Picit lenyomkodtam az oldalát, hogy még dermedés előtt létrehozzam a páncél domború ívét. Mikor megdermedt, kifaragtam, nem kellett sokat dolgozni hogy kialakulhasson a fej-tor-potroh.

Enyhén zöldes színűre szineztem a masszám, (még maradt kicsi zöld marcipán Yodamesterből). Nem akartam az egész masszát feketére szinezni a festéssel akartam játszani. Ezzel leburkoltam a tortát, majd elkezdtem a lábak ízeit felfűzni virágdrótra.

Rebekám fogott egy élő példányt is anyának, hogy legyen mit tanulmányozni! :)




2 megjegyzés:

  1. Fenomenális, komolyan mondom!!! Le a kalappal előtted! Imádom!

    VálaszTörlés
  2. Gondoltam, hogy neked tetszeni fog! :) Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés