2013. július 23., kedd

Álomesküvő





Egy kifinomult ízlésü hölgy esküvőjére készült aki mellesleg évfolyamtársam volt gimnáziumban és az egyetemen is és aki azzal tölti az idejét, hogy mások számára is elérhetővé tegye , hogy esküvőjük dekorációja, megjelenése minden részletében profizmussal végiggondolt, jó ízlésel összehangolt legyen.  Szigeti Zsófi oldalára is érdemes bekukkantani. :)

A torta közös munka Ránky Annával, és Morvay Petrával. Az én érdemem csak a cukorvirágok elkészítése volt. Nagyon örülök, hogy kicsit én is részt vehettem ennek a csodálatos napnak a még tökéletesebbé tételében. Már csak azt sajnálom, hogy én már rég túl vagyok az esküvőmön pedig egy percig sem gondolkodnék, hogy kiket kérjek fel, hogy új életem első napját olyanná varázsolják amilyennek én megálmodtam.


Érdemes végignézni a többi gyönyörűséges  fotót amelyeket Kövesdi Réka készített.

Zsófi esküvőjének további képeit itt találjátok.

A Dr cukrász írása az eseményről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése